2016. január 30., szombat

A gyilkos bennünk.

Egy kis ideig pihentettem a blogot. Több oka volt, nem megyek bele, hiszen nem a blog témájához tartozik. A lényeg jelentem, megint kedvet kaptam a firkáláshoz. Nem lesz időm akkori dózisban elkövetni a posztokat, mint ezelőtt, de azért időről-időre beszámolok majd arról, hogy milyen volt a film amit láttam, legalább is szerintem:-D Reload......
Nos az első kilőtt töltény az újratöltés után egészen  konkrétan majdnem besült. Mindjárt a magyar cím tökre mellé ment, a filmnek ugyanis nem sok köze van a bennünk lévő gyilkoshoz. Teszem hozzá az angol From Within is remek példája annak, hogy hogyan adjunk olyan címet egy filmnek ami tökre félre viszi az ártatlan nézőt. Nem ragadnék le, mindjárt a címnél, ugyanis nem ezért adtam a filmnek ilyen gyatra értéket.
A sztori azzal indul, hogy egy fiatal pár ücsörög a fűben. Az EMO külcsin mindjárt azonnal determinálja is, hogy perceken belül baszd meg lesz.És mit ad isten egy rövidke sutyorgás után a fiú fejbe lövi saját magát. Snitt.
A városban lévő ruhaüzletben vihánc van. Randomnak tűnő, rém boldog anya-lánya konstelláció épp vásárolni próbál amikor az EMO pár megmaradt lány tagja teljes erővel beront az üzletbe, tök véresen, azzal, hogy apa baj van. (Kiderül, hogy apa a ruhaüzlet tulajdonosa.) Rövid idő múlva EMO lány is véget vet az életének amit apu vesz észre, aki kicsit később szintén "bezárja a boltot" akit egy random városlakó talál meg....najó, hagyjuk.
Sajnos nem megy, nem hagyhatjuk annyiban a dolgot, a film fele ugyanis erről szól. Egyszerű és együgyű öngyilkosságok sorozata, vagy mégsem? Vagy mégis? Ehhhhh... Valamiért (nem is tudom miért) olyan volt, mintha a Tükröket néztem volna csontra felvizezve.. Ahogy írtam, csak a film felét teszi ki az öngyilkossági sorozat, ugyanis a másik felében a random, viháncoló boldog anya-lánya konstelláció lány fele, persze tök véletlenül belekeveredik a fő sodrásba. A keveredés persze fokozatos. Ennek során megismerjük őt, a családját, a kis várost és a lakóit. Lesz itt minden, mint a jó boltban. Kicsit képszerűen nézve a dolgot olyan, mintha a film készítői egy nagy bevásárló kocsival végig mentek volna egy bevásárlóközpontban nézegetve a kínálatot.
- Nézd már a vallási fanatikusok most 10%-al le vannak értékelve. Teszek be hármat! 
- Odanézz megint kaphatóak az alkoholista nevelőanyák. Abból is veszek.
- Ezt nézd! Ha veszünk kettőt a tipikus amerikai faházas kisváros dizájnból, adnak mellé ajándékba három semmibe nyúló vashidat ...
Egy szónak is száz a vége. A filmben minden tipikus és rém unalmas. Nem számít, hogy nem illik a sztoriba, hogy, az adott dolognak semmi köze a film vonalához. Egy másik filmben bejött, tegyük bele mi is..
Ezerszer látott fogások. Pontosan kiismerhető fordulatok. Lapos, unalmas karakterek és a többi....
A lényeg, hogy a lány jól nyakig benne van a slamasztikában természetesen. Olyannyira, hogy komoly bajba is kerül, de persze happy end a vége. Nem akarom lelőni a poént nagyon, mert nincs ....

Szerintem 10/2



Nyugodtan hagyjátok ki. Teljesen felejthető, unalmas, lapos, innen-onnan összelopkodott film. Semmi eredeti nincs benne. A színészek is átlagosak, senki alakításától nem aléltam el.  Mi szombat reggel néztük meg itthon, én a reggelitől eltelve egy kellemeset zsibbadtam rajta.  Horror filmnek titulálták, de  annak teljesen hatástalan. Alvás közbeni háttérzajnak viszont tökéletes...

A filmről kb ennyi elég is, azt gondolom mindent érintettem ami lényeges. Letudva. Egyszer sem ajánlom megtekintésre.

      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése