2014. november 27., csütörtök

Azonosság

Talán említettem már valahol, hogy nem teljesen stimmel ennek a filmnek a magyar címe. Ugyanis az angol - Identity - kissé jobban kifejezi, azt amiről szól. Egyébként már többször is láttam, súlyos darab, de természetesen van egy kérdésem. Majd a végén felteszem (a kérdést), lehet valaki még nem látta és ne szpoilerezzem má' el a csattanót :-P Szóval összességében hangulatos thrillernek gondolom, mivel jómagam is többször láttam, a jobbak közül. Ugyanakkor a hozzám hasonló egyszerű LCD bambulóknak nem biztos, hogy elsőre egyértelműen át jön az egész. (Na persze az Eredet iszonyat kuszaságát nem éri el, de azért itt is figyelni kell az eseményekre.)
Tíz random idegent kényszerít egy elhagyatott motelbe a brutális vihar. Hamar rádöbbennek, hogy egy sorozatgyilkos célpontjaivá váltak. Igyekeznek túlélni az éjszakát. Miközben sorra halnak meg, történik néhány furcsa dolog és rájönnek arra is, hogy van bennük közös.
Ennyi a sztori (kicsit tíz kicsi indián szagú). Ez persze bőven kibontva, hiszen megtudjuk mindenkiről a lényeget, interakcióba kerülnek egymással stb.

Szerintem 10/9

Van azért benne bicsak.(Legalább is nekem tetszett, de a neten olvasható kritikák szerint az a momentum úgy van jól ahogy van). Sajnos nem dobhatom be mi az, mert van esély, hogy nem láttad. Elsőre nem rontotta el a hangulatot nálam (harmadjára már fintorogtam miatta), ugyanis a film beszippant. Drukkolsz, hogy kiderüljön már végre ki a gyilkos. Na persze ez nem ennyire egyszerű. Tedd be és meglátod.
A hangulata remek. Hatalmas eső van, komoly zuhé, sötétség, indián temető és senki földje. Kvázi a film 90%-a egy lepukkant sivatagi motelben játszódik. Nekem bejön. A színészek is jók, mind a 10 különböző karakter és tök jól át is jön, amit a színészek eljátszanak "bennük"

Ajánlom megnézésre többször is. Pszichológia mániásoknak egyenesen kötelező:-D Szimpla LCD bambulóknak teljesen rendben lévő akár vasárnap esti film is lehet, a nyilvánvaló (dramaturgiailag egyébként érthető) túlzásai és egy béna húzása miatt. (SPOILER!!!) Lenne azért egy kérdésem. Nekem van megoldásom, de kíváncsi vagyok a tiétekre: Szerintetek a Hotelben történt események megtörténtek valójában is vagy csak a tudat hasadt pasas elméjében? 
Online mozi link:(KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése