2015. január 21., szerda

A hírnök

Leültem, megnéztem és ennyi. Ijedeztem ott ahol kell, csapkodtam „aztakurvanyjáztam” ott ahol kell és pont. Rám hatott, a jól összerakott horror filmek engem mindig beszippantanak.  A hírnök című film lejött a futószalagról, bekerült a dvd tokba, és odakerült ahová való. A jó, de felejthető horror filmek közé. Oda ahol azok a filmek vannak, amelyek korrekt munkák, jól összerakott filmek, de nincsen bennük semmi újdonság, nincsen bennük semmi meglepő. Ijesztőek, fosatósak, de nem maradnak meg túl sokáig. Lehet egyébként az a baj, hogy film nagyfogyasztó vagyok, és ezért érzem azt ennél a darabnál (is), hogyha láttál már 5 horror filmet, akkor ezt is láttad (majdnem teljesen végig)
Azért csak majdnem, mert van benne azért egy két váratlan fordulat, ami ad egy kis egyedi ízt a sztorinak.
A sztori annyi egyébként, hogy a nagyvárosból kiköltözik a család baromi világvégére, egy ótvar műveletlen napraforgó földre egy ránézésre is bármikor összedőlő faházba. Amolyan élet újrakezdő projekt van folyamatban, persze a nagylánynak nem tetszik, az anyuka is szkeptikus, apu a megtestesült önbizalom.
Minden totál lepusztult és mindenhol ott vannak a varjak (hollók?) A család persze nem tudja, hogy régebben ebben a házban egy másik család tagjai erőszakos halált haltak. A gyerekek, akik sokkal fogékonyabbak a szellemvilág itt ragadt lényeire, veszik észre először, hogy valami nem stimmel.  A kisgyerek pedig már nagyon hamar látja, hogy kísértetek kószálnak körülöttük, Aztán persze a nagylány is szembesül ezzel és megpróbálja a szüleit tájékoztatni. Ők ezt pusztán hisztinek tartják. Az események akkor gyorsulnak fel igazán, amikor egy új segítő jön a farmra…..
Ahogy írtam fentebb is, egy sablonokkal, klisékkel teli film, de hatásos, mert az ijesztgetésre szánt jelenetek
tényleg ijesztőek. Nem hosszú hál’ istennek, nincs 90 perc az egész, így akár azt is mondhatnám, hogy nagy dózisban kapjuk az arcunkba. A színészek jellegtelenek, semmit mondóak, nem fogunk elalélni a játékuktól, de ez a film gondolom nem is azért készült. A helyszín a lepukkant farm, tényleg hangulatos. Átérzem a gyerekek kínját attól, hogy ott kell élniük.

Szerintem 10/7

Nem rossz film, összességében. Szokták mondani, hogy jótól jó dolgokat ellopni nem bűn. A hírnök ezzel vígan operál is. A történetben nem sok eredeti, vagy meglepő fordulat van, eltekintve néhány apró mozzanattól.  A nagy részét már láttam máshol is. Az ijesztgetős részek hatásosak, jól összerakottak, én fostam:-D Ajánlom mindenkinek, aki szereti a korrekt horror filmeket. Ez egy korrekt film, azonban még mindig nem elég ahhoz, hogy  bekerüljön a kedvenc ötösöm  (The possession of Michael King-Sinister-Tükrök-Dark Skies-Démonok között) közé hatodiknak.


Online mozi link: (KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése