2014. november 12., szerda

A vihar magja


Mai hangulatomnak tökéletesen megfelelő film volt. Rossz hírt kaptam és amúgy körülöttem sincs semmi változás munkafrontján, szóval a Vihar magja tökéletes választásnak tűnt.....
Nagyon nem lehet sztorit mesélni. Van egy rakás ember akik egy amerikai kisvárosban éldegélnek. megismerjük őket többé-kevésbé. Már majdnem le is lőttem, mert épp nem volt kedvem vidéki amerikai sikoltozó faszpicsa tizenéveseket nézni. Aztán jött a vihar és azért egy kicsit feljavult a színvonal. Ez a város ugyanis a nagy amerikai viharzóna közepén helyezkedik el. Na most a vihar előtt nem sokkal érkezik egy csapat viharvadász is grátisz, hátha sikerült felvenniük a tutit. Nos sikerül. Akkora vihar és tornádó csap a városra, amekkora szerintem nem nagyon jöhet létre. Mindenesetre szétbasz mindent. A szereplők egy része meghal, sokan csak majdnem és elég sokan túlélik A város teljesen gallyra megy. Ennyi a film...

Szerintem  10/5

Egyszer meg lehet nézni, mert bár gyenge a sztori de a vihar nagyon látványos, na meg a pusztítás is. Nyilván nincsenek ekkora tornádók odaát, de nekünk semekkora sincs. Így én a magam részéről az összes ilyen filmet megnéztem eddig Ha otthon szuper nagy LCD-d van brutál hanggal akkor csapj bele, de ha nem vagy ekkora spíller, akkor lapozz, ez nem a te filmed.


Online mozi link:(KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése