2015. január 23., péntek

Isten haragja

Hát nem tudom, mit gondoljak erről a filmről hölgyeim és uraim. Thrillernek thriller mondjuk, feszültség is van benne valahol és ott a csattanó a végén, ami az internet népe szerint hűűűű meg hááá mekkora volt, de őszinte leszek, nekem összesen egy rövidke kérdést pattintott a fejembe: ennyi? Laza másfél órányi visszafogott, vontatott unalom után egy fos csattanóval verik ki a szememet, menjenek má'.....Akarva akaratlanul is két régebbi, már a blogon is tárgyalt filmhez hasonlítottam, miközben néztem. Az Azonosság és a Hívatlan Vendég is sokkal jobb ennél. Az Isten haragja, nekem nem jött be.
A sztori:  Több évtized telik el, mire hosszú vívódást követően Fenton Meiks feljelenti az FBI-nál testvérét, aki szerinte nem más, mint a magát Isten Kezének nevező sorozatgyilkos. Amikor még mindketten gyermekek voltak, látomások hatására egyre kiszámíthatatlanabb apjuk elhatározta, hogy megszabadítja a démonoktól a világot, amelyek hétköznapi embereket szálltak meg.(port.hu)


A sztori amúgy nem lenne rossz. A rendőrségre besétáló emberünk mesél arról, hogy hogyan is teltek náluk azok az édes gyermekévek. Csakhogy nagyon gyorsan vontatottá válik, ahogy néztem a filmet szépen fokozatosan vesztettem el az érdeklődésemet. Kb a felétől már csak a csattanóban bíztam, hogy 1. lesz 2. akkorát üt, hogy elkönyvelhessem, ezért megérte végig ülnöm ezt a másfél órát. Volt, de nekem teljesen hatástalan. Ez a darab úgy próbál feszültséget teremteni, hogy semmi feszültségkeltő, misztikus vagy izgalmas nincsen benne. Elvileg a nézőre bízza, hogy háborodjon fel a látottakon és váljon feszülté. A film nem tesz ezért sokat, csak van.
A hangulat még csak-csak, mondjuk rendben van. Az egyik főszereplő pedig, szerepelt a kedvenc filmemben a Bolygó neve halálban(ő játszotta Hudson-t), így ez is pozitívum. Ezzel felpontozom annyira, hogy az egyszer elmegy kategóriába essen.

Szerintem 10/5

Ajánlom a komoly film ínyenceknek, ők biztosan elalélnak majd, nekem nem sikerült. Itt a posztban is ajánlottam két sokkal jobbat ebben a stílusban. Ha már végképp nincs semmi amit megnéznél és egy thrillert keresel, tedd be, de mondjuk thriller film est kezdő darabjának semmiképpen ne ezt, inkább a végén, amikor már majdnem alszol...

Szerinted?

Online mozi link:(KATT)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése