2014. december 7., vasárnap

Star Trek 2009

Eddig két olyan Star Trek film is készült, ami már a felfrissített attitüd szellemében iszonyat mód felturbózta az amúgy is király Star Trek hangulatot. Az igazság az, hogy kicsit felcseréltem a sorrendet, direkt. Ez a film ugyanis hamarabb készült/játszódik, mint a kicsit lentebb már piedesztálra emelt  Sötétségben alcímű darab. Viszont legalább annyira jó, én ezt is ugyanannyira szeretem. Nem mellesleg minden itt kezdődik el.A film elején  Kirk és Spock is kölyök, a legénység többi tagja sincs sehol még. Ha ezzel a filmmel kezded az ismerkedést, már az elejétől ott lehetsz a hídon, még ha csak virtuálisan is..
Tökéletes ellentéte egymásnak Kirk és Spock. A bajkeverő iowai farmerfiú és a félig ember, félig vulkáni Spock az akadémián találkozik. A köztük lévő feszültség tovább növekszik, amikor beválogatják őket a Pike kapitány vezetésével első útjára készülő Enterprise csillaghajó legénységébe. A csillagflotta kadétjaként olyan veszélyes ellenséggel kell szembenézniük, amely a bolygók népeit egyesítő szövetséget, a Föderációt fenyegeti. A galaxis sorsa a két ifjú titán kezében van. Ha meg akarják akadályoznia a pusztulást, az ellentéteket félretéve össze kell fogniuk egymással.(port.hu)
Talán már az előző posztban is leírtam, hogy teljes erővel elfogult vagyok a Star Trek-el. Ha csak annyiból állna egy film, hogy egy űrhajó makettot hajigálnak, én még azt is élvezettel vinném végig.
Erről a filmről egyszerűen nem tudok rosszat mondani. Persze rengeteg fikát olvastam a neten.. Főleg a vérfanatikusok fintorogtak sokat, kiemelve és negatív kritikaként ordibálva tele minden fórumot olyan szösszenetekkel, amik egyáltalán nem lennének hibák a szemükben sem, ha nem az lenne a film címe ami. Ebben egyértelműen az van, hogy sokaknak nem tetszett a ráncfelvarrás. Pedig iszonyat sokat dob a produktumon. Én nagyon szeretem. A sztori, a karakterek, a látvány, mind ott van a toppon. A párbeszédek viccesek, tele van az egész film humorral. Tartottam tőle, hogy nagyon elmerülünk majd az űrhajóra kerülésük előtti életükben, de nyugodtak lehettek, azzal együtt, hogy minden fontosat megtudunk erről a korszakukról, a harmincadik percben már együtt a nagy csapat.

Szerintem 10/10

Egy igazi klasszikus sci-fi. Látványos űrcsatákkal, hipermodern hajóhíddal, gigászi díszletekkel. Az elejétől a végéig egy nagyon szórakoztató és izgalmas darab. Rég láttam ilyen jó klasszikus sci-fit. Aki az ilyen hangulatú filmeket szereti, nem fog csalódni, ez is telitalálat. Mindenképpen többször nézős darab. Azonban fontos, hogy először ezt majd ezután a Sötétségben -t kell végigvinni, mert bizony időrendben vannak.

Online mozi link: (KATT)

Szerinted?

Ha tetszett, ezt is "nyomd le" : Star Trek - Sötétségben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése