2015. március 28., szombat

Step up 2

Világ életemben szerettem lötyögni, csörögni, mondjuk úgy "táncolni". Mindig is az amolyan ritmustalan free styleban nyomultam (amit külső szemlélő maximum erős jóindulattal nevezne táncnak:-D )akárhányszor leszabadultunk valami táncos helyre. Sohasem vittem ezt a dolgot komolyabban azonban megmaradt bennem egyfajta vágy, hogy tök jó lenne jól táncolni. Vannak filmek, amelyek után ez a mélyben pislákoló lángocska mind a mai napig felizzik és sarkos esetben simán elképzelem magam, hogy én is ott vagyok pörgök, ugrálok, nyomatom a koreográfiát. 37 éves fejjel....(höhhh)
Nos a Step up 2 pont egy ilyen film. Ilyen címen már egy csomó rész készült egyébként de én csak ezt az egyet láttam, többször is. A film hangulata 10 pontos. Ahogy az első táncos jelenet jön az arcomba én már nem is vagyok itt, hanem Baltimore utcáin lófrálok.
Ugyanis a sztori ott játszódik. Van egy kallódó csaj, igazából nem találja a helyét. Egy dologban biztos, egy street dance bandával lóg, velük gyakorol és a film elején épp felveszik a balhéjukat.

Ez a balhé a belépő a Baltimoreban időnként megrendezésre kerülő, mondjuk úgy illegális táncversenyekre ahol a város táncos bandái mérik össze a tudásukat. Nos, a csapat balhéja kicsit rosszul sül el, rendőrségi ügy lesz belőle. A csaj végül némi viszontagság után egy helyi művészeti iskolában köt ki. Persze az elején nem minden klappol, de idővel barátokat szerez. Miután nem tudja összeegyeztetni az iskolát a bandázással,  banda vezetője kirúgja. Az új iskolai barátaival egy új banda és egy produkció szervezésébe kezdenek. Indulni akarnak a következő versenyen.
A film nem sztoriban erős ez tény és még csak nem is a színészi játékban. A hangulat visz mindent. Eleve remek zenéje van. (Mind a mai napig hallgatom a filmzene albumot, bár már kicsit kinőttem belőle, hogy rapet/funkyt/soult/r'n'b-t hallgassak rendszeresen) A zene mellett a film tele van laza helyi arcokkal, remek göncökben, laza dumákkal, akik gondolom eredeti baltimore -i helyszíneken futkároznak. Szóval, már a körítés is maximális. Az egészre a koronát a számtalan táncos jelenet teszi, amelyek egytől-egyig profik, látványosak. Azok akik nem idegenkednek  a fent felsorolt zenei stílusoktól, biztos, hogy csípni fogják a filmet. Leginkább a Veszélyes kölykökhöz tudnám hasonlítani, bár itt nem olyan komoly a téma, aonban hangulatában legalább is hasonló a két darab. Ide az kell, hogy szeresd a jó zenét, szeress csörögni és legyen benned azért egy csipetnyi gengszter vér. Ha magadra ismersz, nem lesz baj....:-D

Szerintem 10/7


A gyenge sztori meg a többnyire fapados színészi játék miatt húztam le egy kicsit. (Profi táncosok próbálnak színészkedni) Ugyanakkor a hangulata és a hitelessége a abszolút 10/10-es. Mindenkinek ajánlom, bármely nap bármely időszakában. Én gyakran csak háttérzajnak teszem be és maximum a kulcsjeleneteknél figyelek oda, meg a zenéjét hallgatom.


Online mozi link  - (KATT)

Szerinted?

Nem tudok többet írni a Step Up 2-ről. Nézzétek meg:-D
  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése