2014. november 19., szerda

Hivatlan vendég

Szeretem a jó/meglepő csattanóval záródó thrillerereket. A Hívatlan vendég ebből a szempontból kiváló. Bocs, hogy mindjárt a végével kezdem de ez az ilyen típusú filmek legnagyobb fícsőre. Nézed a filmet, tetszik, leköt, magába szippant és ha nem figyeled meg a részleteket az utolsó egyharmadban derül ki, hogy baromira nem az van, amit addig hittél. Ha nincs jól összerakva logikátlan baromság viszont ha jó a sztori akkor a végén garantáltan "aztakurvázok". Na most ennél a filmnél aztakurváztam eléggé. Ha visszapörgetem agyban a történteket, mindenre van magyarázat, minden logikus. Szerintem remek a sztorija....
Van egy lány, épp szabadul a pszichiátriáról. Az anyja halála után kerül oda, aki bár nagyon beteg volt, tragikus körülmények között egy tűzben hal meg. Az első pár nap újra kint tökéletes idill. Megismerjük a lány régi életét, a nővérét, a volt barátját és ami a legfontosabb az apja új nőjét, aki még az anyja ápolónőjeként került oda. Nos a néhány nap idillnek gyorsan vége lesz. A lányt anyja szelleme kísérti minden este.
A nővérével ketten nyomozásba kezdenek, mert az a gyanújuk, hogy apjuk új nője ölte meg az anyjukat. Aztán a lány igencsak meglepő eredményre jut.

Szerintem 10/9

Nos, elsőre valamiféle tinihorrornak látszik, de nem az, kőkemény thriller, tele feszültséggel. A műfaj jobbjai között van. Az összes karakter a helyszínek, mind nagyon rendben vannak, és bár a főszereplők mind csajok, abszolút ajánlom mindenkinek. Nekem nagyon tetszett. Túl sokkal többet nem tudok róla írni, mert az már spoiler lenne. Jól összerakott remek film. Olvastam itt-ott, hogy horror film, nem az. Bár van benne bőven ijesztgetős rész, de ez nem horror film.

Egyszer mindenképpen meg fogod nézni, ha szereted a jó thrillereket. Többször nem biztos, hiszen ha már tudod mi a vége, sokat veszít az újranézési faktorból. Ennek ellenére is mindenképpen ajánlom.

Online mozi link:(KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése