2014. december 3., szerda

Tükrök

Amikor először láttam tökéletesen ideálisak voltak a körülmények. Sötét volt már, elég késő. Nos örökre nyomot hagyott. A THE END után mesét néztem még vagy két órán keresztül, hogy el tudjak aludni. Az első olyan horror film volt, amitől igazán rendesen ugráltam, csapkodtam és szegény Macskát szorongattam. Azóta már láttam párszor és így utólag már úgy gondolom nem volt indokolt annyira a hatása alá kerülnöm, mert nem hibátlan film. Ott akkor este viszont nálam nagyon nagyot ütött. A Tükrök olyan film, amit, ha még nem láttál, akkor készülj rá. Este nézd meg, sötétben és ha úgy vagy összerakva, mint én, akkor nagyon betalál. A sztori egy felfüggesztett rendőrről szól, aki egy kicsit kivan. A húgánál lakik, miközben a volt felesége a két közös gyerekükkel külön él. Azért, hogy kicsit összeszedje magát munkát vállal. Biztonsági őr lesz egy leégett régi patinás áruház épületében. Miközben próbálja rendezni az életét, a munkája során rájön, arra, hogy az áruházban valami nagyon nem stimmel. A tükrök akarnak tőle valamit. Valamit ami miatt a családja is veszélybe kerül.
A Tükrök egy remekül összerakott film. Kerek történet, elejével, végével. Végigviszünk egy korrektül összerakott nyomozást, végig izgalmas, tele durva horror jelenetekkel (pl a fürdőkádas intermezzó) Beszippantott, bent ragadtam és a helyzet az, hogy végig iszonyat be voltam tojva, meg persze drukkoltam a főszereplőnek, hogy rájöjjön amire rá kell jönnie. A végén ott a csavar, meglepő és sokkoló. A színészek jók, mindig hiteles és rendben van. A Tükrök egy korrekt film. 

Szerintem 10/10

Jelentem a Tükrök egy olyan horror film, amit teljes erővel ajánlok mindenkinek. Mindenkinek aki kedveli, hogy talptól fejtetőig totál adrenalin, ugrál, csapkod és izgul, mint a franc. Én így voltam először. Persze aki nem bírja az ilyen jellegű izgalmakat, az szkippelje, viszont minden ijesztgetős horror kedvelőnek ez kötelező darab.Van neki egy második része is. Egyszer végig vittem. Sehol sincs ehhez képest. Azt nem ajánlom és nem is fogok róla írni.. 

Online mozi link: (KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése