2014. november 17., hétfő

Sinister

Igen, kedvenc műfajom a horror. Persze nem a trancsir fajta. A hajamat leijesztő, feszültséggel és fosatással teli darabokat szeretem. Kevés jót csinálnak ebből, ez tény, de ami jó az kiveri nálam a biztosítékot, azután mesét nézek, vagy valami meditációs zenét hallgatok, hogy el tudjak aludni. Jelentem a Sinister nemhogy a biztosítékot verte ki, de leégette az akkumulátorokat, szétolvasztotta a generátorokat és csontra kiégett minden vezeték is. Oké szóval a lényeg az, hogy elsőre bazi nagyot ütött, szerintem.
A sztori szerint a sikeres író és családja egy olyan házba költözik, ahol előtte nem sokkal egy család 4 tagját valaki felakasztotta. Ezt persze jótékonyan titkolja a család előtt. Az új könyvéhez ihletre van szüksége ezért költözteti a családját egy tett helyszínére.Ugyanis olyan ügyekről ír, amit a rendőrségnek nem sikerült megoldania, neki viszont igen. Az akasztásos ügyben nyomozva a ház padlásán talál egy vetítőt, egy csomó filmtekerccsel. Persze kíváncsi, hogy mi van a filmeken. Jelentem mindegyiken brutális gyilkosságokat örökítettek meg. Mindegyiken egy család az áldozat. Amikor rájön, hogy mi a közös a filmeken, elszabadul valami.....
Durva. Nagyon, szerintem. Ne várjon senki véres trancsírozós jeleneteket. Az író által megnézett filmek sem olyanok, inkább megdöbbentőek. Viszont én végig fostam amikor néztem, ez persze azzal járt, hogy egy-egy jelenetnél ugráltam és anyáztam rendesen. Közben meg Macskát szorítottam. Másra nem lesz ekkora hatással, de én nagyon beleéltem magam, be is szippantott. Ha szereted az ijesztgetős horrorokat, ezt imádni fogod.
Szerintem 10/10

Egy nagy hibája van csupán, de ez az első megnézésnél nem fog lejönni. Én úgy kb a harmadik nekifutásra gondolkodtam el rajta és bizony ahogy most másodjára írok a filmről (a google legyilkolta az elsőt) majdnem, de csak majdnem lehúztam miatta a filmet. Kíváncsi vagyok, hogy szerinted mi ez a hiba?
Egyszerű film, 90%-a a házban játszódik. A szereplők is nagyon jók, ahogy írtam, baromi könnyű beleélned magad a filmbe, ha jó a fantáziád. Itt is áll azonban a recept. Jó horror filmet sötétben jó minőségben kell megnézni, hogy teljesen beüssön. Tartsd be ennél is, nagyot fog szólni:-D

Itt a film főcímzenéje, ez sem "kutya":

Online mozi link:(KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése