2014. november 1., szombat

Hivatali Patkányok

Első gondolatom a film kapcsán, hogy ez részben akár rólam is szólhatna. A multikulti érzés, az értelmetlen feladatok, az elvárások alatt eltorzult mutáns kollégák, a funkció nélküli TPS jelentések állandó követelése, és egyéb nagyvállalati nyalánkságok, mind-mind megérintettek már a múltban.
Főszereplőnk egy remek munkahelyen dolgozik. A munkájának számára nincs semmi értelme, és még meg sem becsülik érte.Meg is fárad. Összeismerkedik egy lánnyal a szomszéd étteremből. Ez az új sütetű ismeretség ráveszi arra, hogy szarjon bele a továbbiakban. Nem jár be, lóg, ha be is megy nem csinál semmit, közben összejönnek a nővel. A vállalatnál egy hatékonyság vizsgálat után kirúgják két jó haverját, akik viszont tényleg lelkiismeretesen dolgoznak. Bosszút esküsznek és egy számítógépes vírust eresztenek rá a cég rendszerére, ami azonban rosszul sül el...
Összességében én szeretem ezt a filmet, mert a kis esetek, nüanszok ismerősek, eddigi "karrierem" során számos esetben találkoztam már hasonló szituációkkal. Aki pedig magára ismer egy filmben iszonyat könnyen képes azonosulni a sztorival és a főszereplővel is. Legalább is szerintem
A Hivatali Patkányok egy klassz vígjáték, mindenkinek ajánlom megtekintésre, ha huzamosabb ideig már járt irodában és belekóstolt az ott élő lények világába.

Szerintem 10/8

Mindenképpen többször megnézős. A sztori is remek, de a karakterek, mind egyéniségek, önmagukban is megállják a helyüket, így együtt azonban taccsra tesznek akárhányszor megnéztem a filmet. Épp munka nélkül lévőknek egyenesen kötelező...

Online mozi link: (KATT)

Szerinted?

:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése