2014. november 12., szerda

Dark Skies

Az előző blogban már írtam erről a filmről. A dolgos iparosmunka mintapéldánya. A legjobb filmekből összelopott jelenetekkel, egy kiegyensúlyozott, logikusan és jól felépített kicsit még tudományos-fantasztikus ízű, engem minden alkalommal befosató horror. Kicsit elbizonytalanodtam annak kapcsán, hogy horror-e, mert a horror és thriller között igen vékony a határ.
Oké, döntöttem, ez már odaát van:-D
A történet szerint van egy teljesen átlagos amerikai család. Anya-apa két fiú. Élnek, mint hal a vízben, küzdenek a saját problémáikkal, semmi különös. Egészen addig ameddig ahogyan az ilyenkor lenni szokott furcsa események kezdődnek el körülöttük. (Na én itt döntöttem, el, hogy akárki akármit mond ez a film szerintem 10/10) Ugyanis ezek a furcsa események nem véres hullák, trancsír vagy kísértetek esetleg rosszabb képében jelenik meg hanem pl anya hajnalban arra ballag le a lépcsőn hogy az összes pohárból és üvegből valaki bonyolult geometriai formákat épített fel kb padlótól plafonig. Vagy beindul a riasztó a házban, a biztonsági szolgálat szerint egyszerre akartak minden ajtón bejönni. Grátiszként anya faggatózni kezd a srácoknál, hogy tudják-e hogy ki volt? A kisebbik srác "teszi az ideget anyuba" -> az álommanó.
Nah két fronton megy tovább a feszültség: apa nagyon nem akar foglalkozni a történésekkel és feszül anyuval eléggé , míg viszont az események fokozódnak. Lesz minden, nem árulom el....
Apa végül kínjában felszerel kamerákat a házban. Az egyik felvételen meglátja álommanót. Ekkor elmennek egy szakértőhöz, aki konkrétan közli velük, hogy kinézték őket maguknak a földönkívüliek és valószínűleg az egyik gyereket el akarják vinni. Minden ami történik teljesen szokványos és nagyjából semmit sem tehetnek ellene. Azért megpróbálják.

Nekem az egyik kedvencem. Ahogy fentebb is írtam, nagyon hangulatos jól összerakott horror film. Egy darab szellem, sorozatgyilkos vagy démon esetleg veszett kutya nélkül. Mégis izgalmas, nekem még mindig fosatós darab.

Szerintem 10/10

Ezen lehet sokan meglepődnek majd, de azért a maximum, mert az első olyan darab (nekem) ami annak ellenére, hogy persze benne vannak a szokásos klisék, de mégis valami újjal próbálkozik. És sikerül. Ajánlom mindenkinek aki szereti a kellően jól adagolt feszültséggel átszőtt jól összerakott, hangulatos horrort. A szereplők jók, én azonnal tudtam azonosulni a családdal és velük együtt próbáltam meg megvédeni magam...

Online mozi link: (KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése