2015. május 17., vasárnap

Demóna

Hát, bizony az nem úgy volt. Legalább is nem teljesen, és még csak nem is úgy hívták a főszereplőt.....
Mivan?  Kapunk egy filmet, ami elmeséli Csipkerózsika (akit nem is úgy hívtak) valós történetét. Ugyanis amit eddig tudtunk, az csak részben igaz, illetve nem teljesen úgy történt, ahogy eddig tudtuk:-D
A történet szerint van ugyanis két ország. Az egyikben teljesen átlagos emberek élnek. Irigyek, kapzsik, gyarlók és mindent akarnak. A másikban varázslények laknak. Tündérek, entek és más csodálatos lények. Totál békében. A legnagyobb harcot az emberek királyságával vívják, ugyanis ők irigylik a tündérország  - Múria - csodáit és szépségét és el akarják venni. Múria legfőbb védelmezője egy tündér Demóna. Szerelmes lesz egy emberbe. Azonban az becsapja őt és ellopja a szárnyait. Demóna először összeroppan és totál bezárkózik majd gonosszá válik és elhatározza, hogy bosszút áll.
Az ember némi idő elteltével király lesz (jutalmul Demóna legyőzéséért) és épp az újszülött gyermeke keresztelőjén ünnepelnek, amikor a sötét és gonosz Demóna befut a buliba és megátkozza a bébit. Az átok úgy szól, hogy Csipkerózsika Auróra a 16.születésnapján megszúrja az ujját egy rokkával és végtelen álomba borul. A történet innen majdnem ugyanaz, mint az eddig ismert Csipkerózsikában, de csak majdnem.....
Szuper mese. Elejétől a végéig nagyon élveztem Az eredeti klasszikus Csipkerózsika is remek,  de amennyi extrát ez hozzá tudott adni, úgy, hogy az eredeti történet egy csöppet sem változott meg, nos, el voltam ájulva:-D

Szerintem 10/10

Színes, szinte szagos történet, tele mágiával és varázslattal. Remek karakterekkel ( Angelina Jolie nagyon király gonosz boszorkány) és rengeteg egyéb meselénnyel. A helyszínek is mesések, teljesen rendben van egész körítés.
Nagyon tetszett a morális és erkölcsi mondanivaló. A becsapás, a bosszú a kapzsiság, mind- mind teljesen emberi tulajdonság. Sajnos ilyenek vagyunk. Demóna változása és a történet végén az újra felszabadulása is tök jó volt. Simán elmegy egy tanmesének az egész. Gyerekeknek maximálisan ajánlom. Annak ellenére, hogy az eredeti történet sem erőszak mentes, itt a felturbózott változatban sem kapunk sokkal több gyilokot..
Én már papíron nem annyira gyerekként is nagyon élveztem. Vannak benne poénok, aranyos, vicces jelenetek is szép számmal. Ami a legfontosabb: tökéletes egyensúlyban van az egész: látvány - történet- humor. Egyik sem megy a másik rovására.

Ajánlom mindenkinek aki szereti a látványos és mégis tartalmas meséket/fantasyket. Többször nézős gyerekbarát hétvégi családi mozi. Nekem nagyon bejött még úgy is, hogy én meló közben a recepciós pultban ücsörögve néztem meg..

Szerinted?


Nem is igazán tudok róla többet írni, nézzétek meg. :-D Teljesen leszoktam az online mozi linkekről. Tavalyi mozi, szerintem már ezer helyről le lehet vadászni...
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése