2014. november 1., szombat

Démonok között

Mivel elég fogékony vagyok a jól megcsinált és tényleg fosatós horror filmekre, bizony a Démonok között kiverte a biztosítékot. Semmi perc alatt be is tettem a kedvenceim közé. A para faktor ott van a Michael King megszállása és a Sinisterel egy vonalban. Várjatok vele estig, és sötétben nézzétek meg, ütni fog.
Annál is inkább, mert elég nagy a valószínűsége, hogy részben legalább is, de igaz történet. Ed és Lorraine Warren két parakutató,(a wikipedia szerint Ed 2006-ban halt meg) akinek az egyik esetét dolgozza fel a film.
Adott egy család, akik beköltöznek egy banki árverésen vett házba 1971-ben. Már az első perctől kezdve történnek furcsa dolgok. Minden óra megáll hajnali 3:07-kor, potyognak a képek a falakról, furcsa sustorgások, kopogások a falon, furcsa sebhelyek az anyukán, meg mindenféle ami ilyenkor jön. Szegény család annyira kikészül, hogy elhívják magukhoz Warrenéket, akik közül Loraine látnoki képessége miatt azonnal kiszúrja, hogy rossz indulatú entitás van a házban. Némi háttérnyomozás után kiderül a ház történelme is, és hogy a család elég nagy gázban van. A pokol akkor szabadul el, amikor a család anyukája visszaviszi két lányukat a házba (mivel fokozódnak az események egy hotelbe költöznek). Ördögűzés veszi kezdetét...

A filmet másodjára láttam, ráadásul most, szombat délután néztük meg. Igy is ütött. Egyrészt remekül átjön a 70-es évek hangulata, minden részletre nagyon figyeltek. Másrészt nekem nagyon tetszettek, a Warrenek által használt retró eszközök, minden tök hiteles. A sztori lassan építkezik, de fokozatosan. Az utolsó 20 perc pedig nagyon ott van, komoly adrenalinfröccs, paráztam rendesen.

Szerintem 10/10

Abszolúlt hiteles, remekül összerakott horror film. Többször megnézésre is ajánlom, én második nekifutásra fényes nappal is fostam.A karakterek nagyon jók, ismeretlen de jó színészek játszanak. A történetet jól összerakott, pont megfelelő ütemben épül fel ahoz, hogy a végére én pl elhatároztam, hogy kurvaélet nem költözöm sohasem vidékre ha egyszer az USA-ban élünk majd...

Vajon tényleg igaz történet?

Online mozi link (KATT)
      
Szerinted?

1 megjegyzés: