2015. február 11., szerda

Félelem órái

Mindjárt az elején leszögezném, hogy nem láttam az eredetit.(Ez ugyanis egy remake) Azt gondolom, hogy ez talán a javára is válik, mert akkor az inkább hagyd ki kategóriába került volna szerintem. így azért átvitte a lécet, egyszer meg lehet nézni.Ugyanis hiába dönget a filmben Anthony Hopkins, Mickey Rourke és még Mimi Rogers is, irtó béna a rendezés, kidolgozatlanok benne a karakterek, tök esetlenek a párbeszédek tele van béna jelenetekkel.Grátiszként én egy szinkronos változatot néztem meg, ahol még a szinkronhangok sem voltak jók. Pff...Nincs jó napom, szerencsétlen film mondjuk úgy megszívta.Pedig a sztori nem lenne rossz.
Michael Bosworth, a gátlástalan és veszedelmes bűnöző sikeresen megszökik a börtönből. A rendőrség gyűrűje azonban szorul körülötte, s ő bűntársaival megpróbál sajátos receptje szerint egérutat nyerni. Kiszemel rejtekhelyül egy békés családi otthont, ahol biztonságban meghúzódhat, amíg a hajsza elcsitul. A halálra rémült család számára a kétségbeesés pokoli órái következnek, s helyzetük semmi jóval nem kecsegtet, hacsak nem veszik a saját kezükbe a sorsukat..(port.hu)
A port.hu sztori leírása megint némi kiegészítésre szorul. Ugyanis, miután megszökik a bíróságról emberünk, egyenesen a random családi házhoz megy. A hurok csak utána szorul, a többi stimmel. Mármint a leírással. A többivel nem nagyon. Ugyanis nem kell hozzá nagy beleérzés, ez egy szar szituáció. A filmet nézve ez engem nem győzött meg. Nem éreztem, azt, hogy a bűnözők gátlástalanok és veszedelmesek lennének. Az sem jött át, hogy a család annyira baromira rettegne, sőt nem bírtam nem észrevenni, hogy egyet fenyegetőztek a bűnözők, aztán egyet félt a család, majd megint fenyegetőzés, aztán megint rettegés. Az egész fő történeti szál (bűnözők vs. család) ettől teljesen esetlen lett, érzésre olyan volt, mintha valami ultrabéna vágó vágta volna össze a jeleneteket. Thrillernek kellett volna lennie, tele feszültséggel, de nem volt az.
Egyik karakter sem volt meggyőző. Kettő azonban kifejezetten szarul sikerült. Nem akarom lelőni a poént de az ügyvédnő és az egyik a csapattól lelépő bűnöző csak tengtek-lengtek a filmben. Az ügyvédnőnek kb fél óránként változik a motivációja, a célja és a hozzáállása. Csak kapkodtam a fejem, hogy bakker az előbb még a gonoszakkal volt, most mégse? Vagy most mi van? áááááá....
A rendőrök sem voltak túl meggyőzőek. Egyrészt a főrendőrnő meg a beosztottja közötti "köcsög főnök-sunyi beosztott" párbeszédek, elcsépelt, klisés tök unalmas csevegések voltak. A kommandósok baszki delta force terepszínű ruhában, meg az, ahogy lőttek baszki mindenre ami mozgott. Sehol egy mesterlövész, csak gépkarabélyos terepszínűek. Az USA-ban nem ilyenek a rendőrök. Ennyire nem szerencsétlenek.
Egy pozitívumot tudok csak megemlíteni. Ugyan ez egy krimi-thriller akart volna lenni, de ennek ellenére is tele volt indokolatlan tájképfelvételekkel. Indokolatlanok, de legalább szépek voltak.

Szerintem 10/3

Azért ilyen sok, mert azért mégiscsak Anthony Hopkins, akit szeretünk, meg mert a sztori nem lenne rossz illetve a tájkép felvételek tényleg szépek. Viszont ahogy fentebb is írtam, túl sok egyebet nem tudok dicsérni benne. Jót bóbiskoltam rajta, mert sem nem thriller, sem nem krimi.(Pedig az akar lenni)  Sokkal-sokkal jobbak is vannak ennél. Már itt a blogon is ajánlottam párat. Akkor nézd meg, ha vér Hopkins fanatikus vagy esetleg Mickey Rourke-ért rajongsz. Amúgy egy teljesen felejthető darab.

Online mozi link:(KATT)

Szerinted?
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése