2014. november 16., vasárnap

Majmok bolygója - forradalom

Esős nap van, benyeltem valami vírust, nem részletezem, gyógyhatású filmet kerestem. Nos, a Majmok bolygója-forradalom, orrhosszal, de lemaradt. A lemaradás pl köszönhető annak, hogy ebben egy deka forradalom sincs. Anyám után szabadon: csókoltatom a a magyar kreatívot, aki a címet adta. Aztán ugye nyomokban tartalmazza csak az eredeti történetet. Mert ez egy feldolgozás lenne szerintem. Ugyanis a 60-as évek végén 70-es közepén már ment egy sorozat ilyen címen. Az kőkemény aktuálpolitikai és társadalomkritikai kérdéseket vesézett és azt ültette sci-fibe. Na most ez a darab lévén az akkori kérdések már nem aktuálisak, mentes minden ilyentől. Valahogy, kevés lett, üres emiatt. Én elkövettem azt a hibát, hogy láttam az eredetit is, hamarabb, mint ezt. Mivel automatikusan össze is hasonlítottam a kettőt (az eredetit és ezt) a sztoriban az eredeti nyert, a látványban viszont ez....Tessék tehát dönteni. Ha elég egy halványabb sztori, combos látvánnyal, ugorjatok neki. Ha valamivel több mondanivaló kell, akkor viszont az eredetire szavazok.

A sztori röviden annyi, hogy a Föld emberi lakosságának nagy része egy vírus miatt kihalt. A majmok a szuperintelligens Cézár és Koba vezetésével egy erdőben alkotnak saját civilizációt. Egy vadászatuk alkalmával egy ember expedícióba botlanak és kiderül a számukra, hogy egy nagy adag ember él a közeli városban. Az emberek szeretnék beindítani az erdőben lévő vizierőművet ezért barátkozni kezdenek a majmokkal. Azonban Koba a legharciasabb majom nem bízik az emberekben és kiprovokálja az összetűzést, aminek harc lesz a vége.....
Ennyi, nem dobtam hátast a bonyolult összefüggésektől. Viszont jót tett a majmoknak a CGI, ezek jelentem tényleg majmok. Nagyon tetszett, hogy jelnyelvvel kommunikálnak egymással. Jók a díszletek, tök hiteles az egész körítés. Egy jófajta science fiction és ennyi. Sok ilyet láttam, beállhat az egyszer megnézős látványos filmek kategóriájába. Nem azért egyszer nézős, mert szar, hanem azért mert egy látványos burok egy gyenge sztori körül.

Szerintem 10/7.

Ne várjon senki semmilyen forradalmat, nincs. "Igazi" majmok vannak benne, akik érthetően kommunikálnak rakás CGI, lepusztult város. Egyszer vigyétek végig, de ha láttátok az eredetit csalódni fogtok benne.


Online mozi link: (KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése