2014. október 15., szerda

A hívás

Viszonylag kevés olyan film van, amely az elején beszippantott és alig 5 perc múlva már be is futott a THE END. A kettő közötti 1.5 órában pedig nem telt az idő, annyira rákattantam a filmre. A hívás ilyen.
Egy lórugás feszültség röpke másfél órában. Viszont folyamatosan kapod a löketet és nincs megállás, nincs pihenő, nincs üresjárat. Emlékszem, amikor először vittem végig, Macska még nyugtatgatott is, hogy nyugodjak már le...
Főszereplőnk egy nő aki a 911 segélyhívónál dolgozik. Egy fél ével ezelőtti eset után már nem, mint operátor, hanem mint tanár. Nincs is semmi komoly gond, de aztán beletenyerel a tutiba. Egy kevéssé profi pszichopata elrabol egy lányt, akinek a zsebében maradt egy mobil.A lány egy kocsi csomagtartójában tér magához és a mobilon hívja a 911-et. Főszereplőnk veszi át a hívást és elkövet egy hibát.Igéretet tesz a lánynak, hogy megmenti. Innentől kezdve őrült versenyfutás kezdődik, hogy betartsa az ígéretét.

Jelentem remek a sztori, egy hiba nincs benne. Minden a helyén van. Másodjára már kritikus szemmel csak hibákat kerestem, de nincs. Profi a forgatókönyv, annak ellenére is nagyon egyedi a történet, hogy kb 5 szereplő van a filmben meg három helyszín.Remek ötlet és kurva jó kidolgozás.A thrillereknél megszokott csattanó is a helyén van. 
Halle Berry végre egy olyan thrillerben játszott, ahol nem visong és ordítozik egész végig (Gothica), profin adja a szerepét.(Még azzal együtt is, hogy operátorként érzelmileg nem tud kívül maradni és ez hiba) A kicsit szerencsétlen gonosz is tetszett, és még az áldozat sem vitte túlzásba a sikoltozást.

Összerakott, nagyon jó film

Szerintem 10/10

Én kétszer vittem végig, mind a kétszer nagyon élveztem. Az adrenalin miatt fel sem tűnik, hogy másfél órás darab. Egyszer mindenképpen kötelező....Apró mellékzörej csupán, hogy épp azon gondolkozom, hogy egy-egy jelenetét bemutatom a munkahelyemen oktatás jelleggel.

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése