2014. október 15., szerda

Harcosok Klubja

Férfitársaim. Tegye fel a kezét az aki még sohasem fantáziált arról, hogy odaballag a régóta unszimpatikus illetőhöz (legyen az nő vagy férfi) és amolyan istenesen lezúzza. Nah, ha megnézed a Harcosok Klubját, meg is fogod tenni.:-D
Ez az egyik olyan film amiről már hosszasan megemlékeztem az előző blogomban.Izig vérig pasi film. Gyógyhatású.Jelentem,minden egészséges lelkivilágú férfitársamnak kötelező "bevenni" egyszer legalább (akkor mindenképpen ha időnként átfut az agyadon a "delebasznéknekiegyet" gondolatfoszlány).
Egyébként látszólag egy rém egyszerű történet. Van egy arc, amolyan lúzer forma. Amikor azért kezd el önsegítő csoportokba járni, mert csak így tud szocializálódni, elege lesz. Miután leég a lakása összehaverkodik az ideális haverral. Jóképű, nagymenő, izig vérig adonisz, szóval egy főnyeremény. Emberünk a haverkodás hatására egészen új életet kezd.



A dolog ott vadul be, amikor egy együtt piálás után poénból boxolnak egyet a kocsma előtt. Ezek a poén boxok egy idő múlva nézőket vonzanak, akik később hozzájuk hasonlóan elkezdenek boxolni. Megalakul a Harcosok klubja. Aztán nem álnak meg ennyinél,ha egy éjjel az utca összes nyilvános telefonja összetörik, ők jártak ott; ha egy köztéri szobor óriás fémgömbje legurul talapzatáról, és szétrombol egy gyorsétkezdét, az az ő művük; ha egy elegáns bank parkolójának összes autóját rettentően összerondítják a galambok - az sem véletlen. Vigyáznak a leveleinkre, átveszik telefonüzeneteinket, kísérnek az utcán: és még csak készülnek a végső dobásra: a nagy bummra... valódi terrorszervezet lesz belőlük. Emberünk itt jön rá, hogy ez így nem lesz jó, de akkor már késő. A végén a csavar az egész sztorira egy hatalmas koronát tesz. Egyszerű de mégis zseniális.


Sokáig ódzkodtam tőle, azt hittem, hogy túl elvont, vontatott és extrán filozófikus. Egyáltalán nem. Persze oda kell rá figyelni, sokkal több van benne annál, minthogy sima háttérzaj legyen, de nem veszélyes. Bármilyen átlagos pasasnak teljesen emészthető és élvezhető
A film olyan mélységekben érintette meg a macsó pasi mivoltomat és hozott fel a mélyben buzgó tesztoszteron készletemből, hogy a továbbiakban ez a film kihagyhatatlan kelléke lesz mindenkori feszültséglevezető folyamataimnak.
A színészek nagyon jók. Edward Norton alakítja emberünket:végig vicces, cinikus, morbid, szatírikus hangvételben gyakran magával beszélgetve viszi végig ezt az átalakulást. A fekete humor nagyon átjön. Brad Pitt is kurva jó, meg úgy általában szerintem minden szereplője nagyon ott van a filmnek.

A látvány, a helyszínek is mind nagyon jók, én végig élveztem.


Szerintem 10/10

Mindenképpen kötelező minden pasasnak. Többször is. Én eddig csak egyszer vittem végig. Sok film van még a listámon. De beraktam alulra, szóval egy idő múlva újra előveszem.Azt gondolom, hogy új kedvencet avattam.


Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése