2014. december 13., szombat

A holnap határa

Legelőször az jutott eszembe, hogy ha valaki rászánja magát erre a filmre és mondjuk kevésbé jártas az animék/mangák világában akkor is tekintse meg előbb a Forráskód című egyébként remek filmet, majd azt követően ugorjon neki ennek. Egészen más színben fogja látni...
Ugyanis a Holnap Határának alap koncepciója gyakorlatilag tökéletesen megegyezik a fent említett darabbal. Bajom ezentúl azzal a kevéskével is van, amit nem onnan öööööööhhh.......vettek át  Ugyanis azt meg máshonnan vették át. Jelentem van benne egy kis Starship Troopers, egy kis Mátrix, egy kis Csata Los Angelesben meg még egy kis ezmegaz. Az igazi grátisz azonban egy magyarázat aminek le kéne rántania a leplet a miértekről, azonban nem sikerült neki. Legalább is engem nem győzött meg. Jelentem eleddig kétszer maradtam hülye abban a kérdésben, hogy mi kórság miatt történik az amit látunk. Hát bazi nagy fekete pont. A vicc az, hogy ennek ellenére is működik a film sztorija. Nem tűnik összelopott, összetákolt darabnak. Szóval űzz ki minden negatív gondolatot a fejedből, ülj le és nézd meg. Élvezni fogod.....
Ugyanis a "kissé" rozoga történet mellett, a látványa és a hangulata szerintem baromi jó. Én eddig kétszer láttam, másodjára már tökre élveztem is...
A sztori:  . Bill Cage (Tom Cruise) katona, de eddig elkerülte a veszélyt - pedig az emberiség egy űrből érkezett, könyörtelen fajjal vív hosszú, elkeseredett háborút. Amikor váratlanul mégis bevetik, ő rossz felszereléssel, kevés tapasztalattal indul csatába, és nem is bírja sokáig: gyors és kegyetlen hősi halált hal. Azután feltámad, és újra harcba indul. És újra, és újra, és újra. A földönkívülivel való közvetlen érintkezés időhurokba sodorta, és ő kénytelen számtalanszor végigélni ugyanazt a pokoli küzdelmet, hogy azután újra alul maradjon. Ám az esélyei egyre jobbak. Amikor pedig felbukkan mellette egy különlegesen kiképzett katona (Emily Blunt), még az is lehetővé válik, hogy ne csak magukat mentsék meg, hanem az egész világot.(port.hu)
Egy plusz pont azért jár a sztorinak. Ugyan, ugyanazt ismételjük meg újra és újra, de mégsem repetatív,
mégsem unalmas.Ez a része jó, egyáltalán nem érezni, hogy ugyanazt az egy napot látjuk újra és újra.
A sztori kivesézve. :-P Ezzel szemben a látványa, ahogy írtam is remek. Robotok, csata, szörnyek, partraszállás, rakás high tech szarság mindenhol. Aminek fel kell robbannia az felrobban, amit szarrá kell lőni azt szarrá is lőnek, vagy összetörnek, esetleg lezúznak. Hibátlan. A csaták igazi tömegjelenetek. Van halál bőséggel, a látvány hibátlan. Ahogy néztem, valahogy olyan lendület kapott el, mint anno a Mátrix harmadik részében amikor az őrszemek megtámadták Ziont és az emberek robotokkal próbálták őket visszatartani. Elkapott a harciláz ez a helyzet.:-) Mentem volna irtani a köcsögöket.... Szóval a látvány mellett a hangulat is remek, de a gyenge lábakon billegő sztori miatt

Szerintem 10/8

A fordulatos, vadonat új történetre számítók csalódni fognak. A Holnap határa nem ilyen film. A sztori nem viszi el a hátán. Akik viszont egy jól megkomponált, high-tech lövölde miatt (kicsit imbolygó, kicsit gyenge lábakon álló sztorival) teszik be, azok jót fognak szórakozni, ez tuti. Szóval hölgyek urak, LCD-t be, hangerőt fel és hajrá!!!!

Online mozi link:(KATT)

Szerinted?

ui: Nem, Ádám bá' nem vagyok különösebben nagy Tom Cruise rajongó.:-D Az történt, hogy mostanában annyi filmet kitolt magából, hogy véletlenül mindet láttam....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése