2014. november 4., kedd

Mr. és Mrs Smith

Jelentem, én csipem ezt a filmet. A finom de ugyanakkor durva humora és az egész filmet átjáró alap derű nekem nagyon bejön. Jó, van benne bőven agyatlan hentelés is, de mivel a film egy percig nem veszi komolyan magát ( nem is szabad úgy nézni, hogy ez egy komoly film) még a gyilok is bőven belefér :-)
Adott egy házaspár. Kifelé példás életet élnek, minden téren totál hibátlanok a külvilág számára. Minden megvan, szép ház, elég pénz, jó autók, odaát ezt úgy mondanák, hogy felső középosztály.Egy dolog nem stimmel csak, ők ketten nem házaspár. Gyakorlatilag egy tető alatt élnek, de amikor csak ketten vannak együtt, otthon, ennyi a közös bennük.
A miértre egész gyorsan fény derül. Mind a férj, mind a feleség jól menő és profi  egymással szemben álló szervezeteknek dolgozó bérgyilkosok, amit még csak nem is sejtenek egymásról. Egy darabig. Valamiféle galád okból ugyanazt a célpontot kapják meg. Persze mind a ketten megkisérlik elvégezni a munkát, ami persze nem sikerül, mivel egymást ütik ki. Mind a ketten nyomozni kezdenek, hogy ki volt a konkurens. aztán rájönnek...
Vicces film, én már nagyon sokszor láttam és mindig nagyokat mosolyogva felvidultam tőle.Nem kell gondolkodni rajta, nem gyárt teóriákat és nem is akar mély mondanivalót adni.

Egyszerűen csak szórakoztatni akar. Nincsenek benne nagyon durva vagy morbid poénok, finoman bele van keverve a humor a történetbe. Figyelni kell, hogy lásd az események mögött.

Szerintem 10/10

Mindenképpen többször nézős. Végig szórakoztató, derűs sztori, profi színészi játékkal és itt-ott látványos akcióval, Hétvégén, délutánra laza kikapcsolódásra a pároddal együtt tökéletes.  Apró gtrátisz: Angelina Jolie és Brad Pitt a film után valójában is összejöttek.

Online mozi link:(KATT)

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése