2014. december 22., hétfő

The blackout (2009) - A szörnyeteg

Az információs szupersztrádán futkározik még egy harmadik cím is, ami ehhez a csodához tartozik - Karácsonyi áramszünet - ezért gondoltam, hogy így nem sokkal Kari előtt nekifutok. Jelentem tisztelettel, bőszen nem ajánlom semmiféle alternatív kari hangulat átéléshez (sem) mert annyira jó. Végül is végigvittük. A film alatt mantráztam magamban, hogy ez vígjáték, tutira, nem lehet más.Egy-két remek jelenetnél még nevetgéltünk is rajta Macskával. Aztán bekúszott (végre) a THE END és fellélegeztünk....
A szörnyeteg című csoda ugyanis horror film.Elvileg. A sztori: Van egy társasház, benne egy rakás különböző ember.Épp karácsony este van. Állítólag szokatlanul meleg (40Celsius körül) és állandó áramkimaradások. Látjuk ahogy az emberek készülődnek az estére, meg úgy általában vannak. Az este fénypontja az amikor összejönnek az egyik lakásban egy házibuliban. Hívatlan vendég érkezik a buliba. A föld alól jött és annyira nem akar barátkozni. 
Ha véletlenül minden filmből kifogytatok és már teleshop sincs egyik csatornán sem és ez marad az egyetlen dvd otthon amit még nem láttatok és beteszik, na szóval erre az esetre adnék némi használati utasítást. Kell hozzá jó kedv (nem baj ha túl vagytok addigra már néhány röhögő görcsön), kell hozzá némi jöhet minden érzés és totális amnézia abban a tekintetben, hogy milyennek is kéne lennie egy tisztességes (horror) filmnek.

Ugyanis ez nem az. Ez egy semmi. Iszonyatosan szar színészek játszanak egy halálosan gyenge forgatókönyv alapján összetákolt nagyon béna filmben. Ahogy írtam, én kínomban már nevetgéltem rajta annyira gyenge és klisés. Rengeteg jelenetet ki tudnék emelni belőle, teljesen felesleges, végig nagyon szánalmas. Az egyik kedvencemet mégis.Van egy rész ahol a szörny betámad abba a lakásba, ahol folyik a buli. Csitt-csatt. Aztán a bulizók kimenekülnek és egészen eljutnak a szomszédig. Miután a szomszéd kinyitja, benyomulnak. Az ajtó elé tolnak egy kanapét konkrétan. Ezzel remélve távol tartani egy olyan szörnyet ami kikaparta magát a föld alól. Na miután "biztonságban" vannak a ház úrnője hiszti rohamban tör ki, hogy takarodjanak onnan. Ez úgy 3 perc után hatástalannak bizonyul ezért abbahagyja. Onnantól kezdve már nem baj, hogy ott vannak. Olyannyira, hogy kidolgoznak egy tervet is a szökésre. A szökés lényegében annyi hogy brutális izgalmak árán elmennek a folyosó végi lépcsőházig. Ott lemennek a második emeletig ahol kétségbe esnek, hogy hogyan fognak kijutni. Áááá.... Szánalmas.

A szörnyeteg(ek) is rémesen gyengén néznek ki. Az összes "akció" jelenet iszonyat szarul van kidolgozva, vicc az egész. Nem is igazán értem, hogy miért költött bárki is erre pénzt. Ráadásul még szinkronizált is.

Szerintem 10/1

Végigvittem. Kár volt. Egyszer sem ajánlom megtekintésre. Teljes egészében hatástalan és még a legjobb indulattal sem találtam benne semmi értékelhetőt. Grátisz, hogy a filmben is elhangzik az alcím - A szörnyeteg - holott van belőlük egy rakás.

Online mozi link:(KATT)

Szerinted?       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése