2015. február 8., vasárnap

Jupiter felemelkedése

A blog történetében először dobok olyan posztot, amit nem én írtam. Tadaaa... Nóra véste le a véleményét a Jupiter felemelkedéséről. Tetszett a stílusa, így engedélyével fabrikáltam belőle egy posztot Én még nem láttam a filmet, így az én véleményem majd egyszer csak következik. :-D
Amit tudok róla, hogy egy szuperlátványos, szupermindentfelrobbantós, szuperűrmese, relatíve kevés érdemi történettel. Én a magam részéről ennek ellenére is kíváncsi vagyok rá.
A sztori: Jupiter Jones éjszaka született, és a jelek az mutatták, kivételesen nagy jövő áll előtte. Ám ez a jövő nem akar megérkezni: a lány hiába álmodozik, csupán vécéket takaríthat. Ám váratlanul megjelenik Caine, és mindent megváltoztat. A genetikailag átalakított ex-szuperkatona egyetlen okból jött a Földre: hogy magával vigye Jupitert, akinek genetikus kódja földönkívüli örökséget rejt. A jóslat talán igaz volt. Talán valóra is válik. Ám a világ kibillent egyensúlyát helyreállítani szinte lehetetlen feladat még a kiválasztottnak is.(port.hu)

A film Nóra szerint: "Nekem tetszett, mert 1. Imádom nézni Mila Kunist. 2. Volt benne két irtó dögös pasi, őket is imádtam nézni. 3. Baromi jó ruhák voltak benne. DE ENNYI. A látvány remek volt, a sztori viszont.... 
Három haver összeült egy péntek esti jól megtömött trombitára. Közben lecsúszott 2 üveg pálesz, elkezdtek agyalni azon, mi van, ha a Föld valójában csak valami haszonbérbe adott hely, amit learatnak a tulajdonosok. Betépve kitaláltak egy istenien induló, nagy potenciállal rendelkező sztorit... viszont mind tudjuk, hogy füvet és piát nem ajánlott keverni. Hát nekik sem kellett volna, mert másnap reggelre már csak a felére emlékeztek. De semmi gond, az értelmetlenné váló emlékfoszlányokat kipótolták látvánnyal, sok felesleges tűzharccal és némi értelmetlen szerelmi szállal. Másrészt, a rendező és az író annyira megörültek annak, hogy kaptak pénzt játszadozni, hogy megpróbálták életük minden ötletét belepréselni ebbe a filmbe. Ha kell, ha nem, ha illik bele, ha nem.....
Jó alapból szar megvalósítás, de remek látvánnyal.

Szerintem 10/3,

 A 3 pontot szerelmem, Kunis, valamint a két igazán tényleg nagyon nagyon huh de nagyon jó pasi, valamint a döbbenet jó ruhák miatt kapja.
Moziba ne menjetek érte, otthon, nagy tévén érdemes egyszer megnézni. (farkasember-fetisiszta magányos nőknek esetleg többször. )"

Szerinted?


*10/3-al egyenlőre az egyszer elmegy kategóriába fér bele. Ha én is láttam és értékeltem vagy valaki más is küld nekem véleményt, akkor az átlag pontszám alapján mehet még feljebb (vagy lejjebb is)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése